Forældreforeningen

Mosedeskolen har en forældreforening, som efter skriftlig ansøgning - yder støtte til udvalgte projekter eller støtter initiativer, som kan bevirke en bedre skoledag eller oplevelse for elever på Mosedeskolen.

Mosedeskolens Forældreforening har tidligere bl.a. støttet indkøb af drivhus, legetøjsloppemarked og elevarrangementer. Forældreforeningen opfordrer til at arrangere arrangementer med legetøjsloppemarked og andre elevarrangementer som kan knytte klasser sammen på tværs af skolen, samt kan bidrage til at yde bidrag til elevernes hverdag på områder hvor Mosedeskolen ikke med egne midler kan yde støtte til indkøb af udstyr eller arrangementer, hvor grupper eller enkelt elever ellers ikke vil kunne deltage.

Går du således med en ide til aktiviteter som kan holdes på skolen, som kan bidrage til det sociale liv og samtidigt give midler til forældreforeningen, hører vi gerne fra dig, således at disse kan iværksættes i samarbejde med skolebestyrelsen.