Al kontakt og meddelelser til SFO'en skal så vidt mulig foregå via AULA.

E-mail: gbo@greve.dk

Mosede SFO er en kontrolleret pasningsordning, hvilket vil sige, at vi skal kontakte dig, hvis dit barn ikke møder i SFO’en efter skoletid, som forventet. Det er derfor vigtigt, at forældre husker at give besked om deres barns fravær. Børnene tjekkes i SFO'en henholdsvis når de kommer, og når de går hjem. På skolefridage og i ferier kontakter vi ikke forældrene, hvis børnene ikke kommer i SFO.

Bliver børnene syge, mens de er i SFO, kontaktes hjemmet for hjemsendelse.

Morgenmad

SFO'en serverer morgenmad for børnene i tidsrummet 6.45-7.45. Der kan vælges mellem havregryn, cornflakes og yoghurt, og fredag er der også mulighed for boller.

Frokost og frugt

Derudover skal børnene selv medbringe mad i SFO. Det gælder både frokost og frugt/mad til om eftermiddagen. Børns appetit kan svinge meget og i nogle perioder har de behov for ekstra mad, så det er en god ide at have noget frugt og en mad til om eftermiddagen. Vi samler ikke børnene til spisning om eftermiddagen , men de kan altid efter behov sætte sig ned og evt. spise sammen med de kammerater, de er sammen med.

Det kan ske SFO'en giver mad til børnene i forbindelse med arrangementer og aktiviteter, men så giver vi besked hjem i forvejen.

Mål-og indholdsbeskrivelser